Algemene voorwaarden

Wimperextensions Hoogezand by Amrita Falli is gevestigd in hoogezand, en staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Groningen onder nummer 62561340.
De hieronder genoemde Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle transacties tussen mij, Wimperextensions Hoogezand, en mijn opdrachtgevers. Wimperextensions Hoogezand accepteert geen Algemene Voorwaarden van een ander partij tenzij schriftelijk expliciet anders overeengekomen.

De salon is bereikbaar via info@wimpextensionshoogezand.nl

1. Aanbetaling

  • Voor elke behandeling dient bij het maken van een afspraak een aanbetaling te worden verricht van €15.
  • Bij het ontbreken van een aanbetaling behoudt Wimperextensions Hoogezand zich het recht de afspraak te annuleren zonder de klant hiervan op de hoogte te stellen.
  • Afspraken kunnen tot 48 uur van tevoren kosteloos worden verplaatst. In dit geval wordt de aanbetaling meegenomen naar de nieuwe afspraak. Bij volledige annulering wordt de aanbetaling niet gerestitueerd.
  • Bij wijzigingen of annuleringen binnen 48 uur wordt de aanbetaling ingehouden en is een nieuwe aanbetaling nodig voor een nieuwe afspraak. Heb je de afspraak niet optijd afgezegd dan word er een annuleringskosten van 100% in rekening gebracht.

  • Studententrainingen
  • Inschrijving & Betaling
    • Inschrijving voor een training is pas definitief na ontvangst van de volledige betaling of aanbetaling, zoals vermeld bij de training.
    • Betaling dient te gebeuren binnen de aangegeven termijn. Bij uitblijven van betaling kan deelname worden geweigerd.
  • Annulering of Verplaatsing door de Student
    • Annuleren of verplaatsen binnen 7 dagen voor aanvang van de training resulteert in een inhouding van 10% van de aanbetaling.
    • Tot 14 werkdagen van tevoren kan de training kosteloos worden verplaatst.
    • De aanbetaling wordt nooit gerestitueerd, maar kan wél worden omgezet in een tegoedbon, geldig voor een toekomstige training of dienst.
    • Indien de student ervoor kiest om niet verder te gaan met de training, vindt geen (gedeeltelijke) terugbetaling plaats.
  • Overdracht van Deelname
    • Het is niet toegestaan om de training of cursus aan iemand anders over te dragen of door te verkopen. Deelname is strikt persoonlijk.
  • Annulering of Wijziging door de Aanbieder
    • In geval van overmacht of onvoorziene omstandigheden behoudt de aanbieder zich het recht voor om de training te verplaatsen of annuleren. Er wordt dan altijd een passende oplossing aangeboden.
  • Aansprakelijkheid
    • De aanbieder is niet aansprakelijk voor letsel, schade, verlies of diefstal tijdens of na de training.
    • De student is verantwoordelijk voor het veilig en correct toepassen van de geleerde technieken.
  • Lesmateriaal & Intellectueel Eigendom
    • Al het verstrekte lesmateriaal blijft eigendom van de aanbieder.
    • Het is niet toegestaan dit materiaal te kopiëren, verspreiden of door te verkopen zonder schriftelijke toestemming.

2. Afspraak wijzigen of annuleren

  • Wijzigingen of annuleringen kunnen telefonisch of via e-mail of via whatsapp worden doorgegeven.
  • Zondagen en maandagen tellen niet mee in de 48-uurs termijn.

3. Te laat

  • Indien u later dan gepland arriveert, dient u dit direct telefonisch te melden.
  • Bij meer dan 10 minuten te laat vervalt de aanbetaling en dient een nieuwe afspraak te worden gemaakt.

4. Overmacht

  • Bij overmacht wordt de afspraak verschoven. Dit vereist een document dat de overmacht bevestigt.

5. Zwangerschap & Diabetes ( alleen geldig voor spmu klanten )

  • Bij zwangerschap wordt de aanbetaling gereserveerd tot een nieuwe afspraak. Deze wordt niet teruggestort.
  • Diabetespatiënten dienen een doktersverklaring mee te brengen en 24 uur voor de behandeling te stoppen met insuline.

6. Prijsverhoging

  • Bij verplaatsing van de afspraak met een tussenperiode van meer dan 8 weken, en een tussentijdse prijsverhoging, geldt het nieuwe tarief.

7. Ontevredenheid

  • Klachten over een behandeling of product moeten binnen 3 werkdagen schriftelijk worden ingediend.
  • Bij een gegronde klacht zal de behandeling opnieuw worden uitgevoerd.
  • Klachten worden alleen in behandeling genomen indien de volledige behandeling, inclusief nabehandelingen, is voltooid.

8. Beschadiging en/of diefstal

  • Wimperextensions Hoogezand behoudt zich het recht om schadevergoeding te eisen bij beschadiging van meubilair, apparatuur of producten door de klant.
  • Diefstal wordt altijd gemeld bij de politie.

9. Persoonsgegevens & Privacy

  • Voor de eerste behandeling verstrekt de cliënt alle noodzakelijke gegevens. Deze worden verwerkt volgens de richtlijnen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
  • Persoonsgegevens worden niet zonder schriftelijke toestemming aan derden verstrekt.

10. Geheimhouding

  • De wimperstyliste behandelt alle informatie van de cliënt vertrouwelijk, tenzij wettelijke verplichtingen anders bepalen.

11. Garantie

Wimperextensions Hoogezand biedt 7 dagen garantie op behandelingen. De garantie vervalt indien:

  • Niet-geadviseerde producten worden gebruikt.
  • Adviezen voor thuisverzorging niet worden opgevolgd.
  • Medisch advies niet binnen 5 werkdagen wordt opgevolgd.
  • Producten niet conform de gebruiksaanwijzing worden gebruikt.
  • De cliënt oogmake-up draagt tijdens de afspraak.
  • Bij allergische reacties vindt geen restitutie plaats wel garantie.

Wij zijn met vakantie van 7 juni t/m 17 juni. Het maken van afspraken is weer mogelijk vanaf 17 juni.